Nagypályások csatája meglepetésekkel

2012.12.31. 19:48 2Fast 2Furious

Nagypályások csatája meglepetésekkel

Telve volt hihetetlen meglepetésekkel az elmúlt máriapócsi hétvégi verseny. A gyors, átépített pályára felkészülhettek fejben a versenyzők, de a szervezők meglepetésére már kevésbé. A reggeli eligazításon többen mosolyogtak azon a viccen, hogy papok áldják majd meg az autókat. Majd kiderült, hogy ez nem vicc...

Több száz ember integetett a versenyzőknek miközben végiggurultak a kis falu utcáin. Idős asszonyok fejkendőben, fiatalok biciklijüket támasztva tátott szájjal nézték a driftautókat. A papok pedig olyan természetességgel szentelték meg az autókat, mintha ezt tennék évek óta.
 

Nem csak az autók megáldása, hanem a dobogó felső fokára felálló versenyző személye is meglepetés volt - még önmaga számára is. Szabó Szilárd ugyanis nyugodtan ücsörgött még a kvalifikáció előtt is, hiszen úgy érezte gyengécske autójával esélye sincs felvenni a versenyt a többiekkel. Tévedett. Mindenki "Édesapája" így mesélt erről: "Követőként volt igazán kemény a tsuiso, hiszen nehéz volt a megfelelő távolságot megtartani. Szerencsére jól sikerült a gumiválasztás, és az esőnek köszönhetően a pocsolyákban meg-megállva sikerült lehűtenem a gumikat és ezzel plusz lóerőket nyertem."

Szilárd a nézőknek és önmagának, míg párja, Dorka Szilárdnak okozott meglepetést vasárnap reggel. A pályára érkező versenyzőt szülinapja alkalmából ugyanis több száz méter folpackba csavarva várta drága E500-as gépe. Szilárd így mesélt erről: "Megmihálylottam. :)  Örültem nagyon, és rettenetesen meglepődtem. Minden Sarolta volt."  (Fordításhoz szótárt nem kaptam még. - RiKA)

A folpack alatt a barátok által írt jókívánságok és kuponok várták Szilárdot. Az egyiken az állt, hogy olcsóbban kap BMW-t, ha végre letesz a Merciről. Szilárd erre annyit reagált, hogy ha lecseréli valaha az E500-at, akkor japán autót vesz helyette.

A dobogó második fokára Ládi Attila állhatott fel, aki rettenetesen örült a képzeletbeli ezüstnek. Attilának nagyon tetszett az új máriapócsi pálya, hiszen amint mesélte "Nekem nagyon feküdt, nagyon tetszett, hiszen igazán gyors volt végre. Nem lehetett elvenni a gázt a nagy íven, mert akkor nem lehetett teljesíteni a pályát."

Attila eddig is ügyes volt, de valahogy a komoly eredmények elkerülték. Hogy mi volt az oka? "Eddig túlbonyolítottam. A barátaim szerint is túlkomplikáltam a versenyköröket. Túl nagy szöget akartam menni mindenhol, belassultam folyton. Most várom az éjszakai futamot nagyon. Ha az autó ugyanúgy működik majd, mint most és nem Tesco pályát raknak ki sok csiki-csukival, akkor dobogó közelében lehetek megint."

A bronz most a Helles csapat egyik tagjáé, Grózinger Zsolté lett, akivel jól kibabrált az élet, hiszen barátjával, csapattársával kellett az egyik csatát megvívnia. Erről így mesélt: "Borzasztóan rossz volt épp ellene menni. Tudtuk, hogy ez előbb-utóbb bekövetkezik majd. Megbeszéltük már előre, hogy ilyen esetben nincs más, győzzön a jobbik. Onnantól kezdve már úgy kezeltük egymást, mint ellenfelet."

A küzdelemből Grózinger Zsolti került ki győztesen és meg sem állt a dobogó harmadik fokáig...

Mindhárom versenyző izgatottan várja a Lóerők Éjszakáját, ami 2012. június 9-én kerül megrendezésre Tökölön. Várunk Téged is!

- by RiKA

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kilinccselelore.blog.hu/api/trackback/id/tr374989731
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása