A két új pokolfajzat: Hellzinger és Hellveszter

2012.12.31. 18:50 2Fast 2Furious

A két új pokolfajzat: Hellzinger és Hellveszter

A Hell Országos Drift Bajnokság szezonnyitó futama már nagyon közel van... Természetesen minden versenyen rajthoz áll majd a Hell által szponzorált két biztoskezű versenyző is: Hellzinger és Hellveszter, azaz Grózinger Zsolt és György Szilveszter...

Szilvesztert elsősorban a műhelytitkokról és terveiről faggattam...

RiKA: Milyen munka folyt télen a műhelyben?

György Szilveszter: A téli hónapokban atomjaira, akarom mondani csavarjaira szereltük szét az autót. Utoljára szerintem a gyárban lehetett ilyen állapotban. A nyúlványtól kezdve mindent "szétfúrtunk", a cél a könnyítés volt. Az autó 1320 kg volt korábban, most 950-1000 kg között fog megállni valahol. Ez mínusz 350 kg. Én is leadtam ötöt, ez már -355 kg. :)   Terveink szerint a harmadik versenyen állok majd először rajthoz az új autóval. A motort is elemeire bontottuk, kapott új diffit és még hosszan sorolhatnám.

RiKA: Milyen lesz a külseje? Marad a jó kis dizájn?

György Szilveszter: Nem, "sajnos" nem maradhat. Pedig épp most kaptam szülinapomra a barátnőmtől egy gyönyörű sisakot, ami tökéletesen passzolt volna a régi külsőhöz. De hát valamit valamiért. :)  Az autónak egyébként teljes egészében E92-re hajazó külseje lesz. Extra szélesítést kapott, oldalanként 6-6 cm-t. Nem sok olyan földrész van, ahonnan nem érkezett hozzá alkatrész. Jött például Ausztráliából, Amerikából, Európából...

RiKA: Azt mondtad, hogy a harmadik versenyre készül el az autód. Akkor az első két versenyen nem is állsz rajthoz?

György Szilveszter: De, a csapat tartalék autójával. Megvettük Mészáros Zsozsi V8-as E30-asát, amit a Szekeres tesók építettek újjá. Ez az E30 tökéletes lesz nekem az első két versenyen, valamint akár nekem, akár Grózinger Zsoltinak akkor, ha gond lenne az autókkal.

RiKA: Miért döntöttél úgy, hogy a Hell Országos Drift Bajnokság futamain indulsz?

György Szilveszter: Elárulom neked, hogy eredetileg azt terveztem, hogy csak a KOE futamain indulok. Később azonban úgy döntöttem, hogy összemérem a tudásom és az autó erejét a honfitársaimmal. A drifting.hu versenyein mindig nagyon magas a színvonal. Ezen felül szerettem volna "tisztességes" körülmények között versenyezni (a KOE sok port kavart döntéseire céloznék...).

RiKA: Mik a céljaid idénre?

György Szilveszter: Miután teljesen új az autó, amivel még 1 mm-t sem mentem, így nehéz megmondani, hogy hol végezhetek. Én bízom abban, hogy akár már most hétvégén is dobogó közeli helyen tudok végezni.

RiKA: Mit üzennél a másik pokolfajzatnak, Hellzingernek?

György Szilveszter: Amit Hellzingernek üzenek: NINCS MAS. :)


 

 

Az ördögi csapat másik tagját, Grózinger Zsoltit sem hagytam ki a szórásból... :)

RiKA: Mivel teltek nálad a téli hideg hónapok?

Grózinger Zsolt: Rengeteg szereléssel természetesen. Könnyítettünk az autón, nagyon sok műanyag elem került az autóra. Az M3 alapból elég nehéz, de most már a sok munkának köszönhetően 1170 kg-nál tartunk. Erősítettünk még az autón, és megkapta a nitro rendszert is.

RiKA: Mik a terveid az idei szezonra?

Grózinger Zsolt: Dobogón szeretnék állni év végén, természetesen a cél az első hely lenne. A technika most szerencsére tökéletesen rendben van ehhez.

RiKA: Milyen pályát szeretsz jobban? A gyors vagy a technikás áll hozzád közelebb?

Grózinger Zsolt: A nagytempós, "gázraállós", nagyszöges pályákat szeretem a legjobban.

RiKA: Miért a drifting.hu által szervezett bajnokság mellett tetted le a voksod?

Grózinger Zsolt: Egyrészt a támogatottság miatt, másrészt azért, mert színvonalasak a versenyek. Itt vonzóak a pályák és a rendezvények.

RiKA: Van olyan profi versenyző, akivel szívesen mennél egy jó tsuisót?

Grózinger Zsolt: Pucival bármikor nagyon szívesen!

RiKA: Üzenj Te is valamit csapattársadnak, Hellveszternek!

Grózinger Zsolt: Eljött a mi időnk: erős autók, nehéz kaják, szép csajok. :)

by RiKA

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kilinccselelore.blog.hu/api/trackback/id/tr574989681
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása