2012 második legjobb csapatának tagjai Szabó Szilárd és Tóth Géza

2013.01.01. 13:47 2Fast 2Furious

A Drifting.hu által indított csapatversenyben idén a második legjobb csapat a Szabó "Édesapa" Szilárd és Tóth "Alapos" Géza által alkotott MT Driftgumi Motorsport Team lett. Megkérdeztem a fiúkat ők hogyan értékelik a 2012-es szezont és a csapattársukat. ;)

RiKA: Mennyire voltál elégedett a 2. helyezéssel?

Szabó Szilárd: Teljes mértékben. Sokkal több, mint amit vártam, mint amire számítottam év elején.

Tóth Géza: Örülök neki nagyon, bár boldogabb lennék, ha a bajnokságban sikerült volna elérnem ezt a helyet. Boldog vagyok a második helytől, főleg hogy ilyen szuper csapattársam van.

RiKA: Milyen versenyzőnek tartod a csapattársad?

Szabó Szilárd: Nagyon ügyes és tehetséges versenyző. Fontos, hogy a verseny előtt legyen 3-4 nyugodt napja, hogy fejben is fel tudjon készülni a megmérettetésekre. Ha ez megvan, akkor hozza az igazi formáját, ha nincs, akkor viszont többször hibázik.

Tóth Géza: Szilárd "fejben" nagyon erős. Driftben a hónapok alatt tanult dolgokat 10-20 másodperc alatt kell megmutatnunk mindenkinek. Ez a legnehezebb, Szilárd azonban nagyon tapasztalt, így ez nem okoz neki gondot. Kellene egy komoly, erős autó neki és megállná a helyét nem csak itthon, hanem Európában is.

RiKA: Miben jobb és miben rosszabb csapattársad, mint te?

Szabó Szilárd: Géza sokkal alaposabb és precízebb, mint én. Tízszer annyit foglalkozik dolgokkal, mint én. Megnézi jól, hogy meghúztak-e minden csavart, rendben van-e az olaj, a motor hőfoka, a benzin... :)  Figyelmesebb, mint én és sokkal komolyabban veszi a versenyzést. Hibája pedig mindössze annyi, hogy nem tudja fejben összerakni előre a dolgokat talán.

Tóth Géza: "Fejben" és tapasztalatban jobb, mint én. Jobb a vezetéstechnikai tudása és kevésbé stresszel a versenyek alatt. Hibája mindössze annyi, hogy nem elég "alapos". :)  Erre jó példa volt a tankolás, vagy az, hogy éjszakai versenyre elindult lámpa nélkül, hiszen így spórolt 6 kilót. :)

RiKA: Versenyeznél társad autójával?

Szabó Szilárd: Kipróbálnám a Soarert, de szerintem a jobbkezes autó nem nagyon feküdne nekem. Nem nagyon tudom összeegyeztetni a vezetési stílusommal.

Tóth Géza: Megtettem már tavaly. Nagyon szeretem Szilárd autóját, hiszen sokszor kihúzott már a bajból. Múlt évben pont a döntő versenyen a kvalifikáció előtt adta meg magát az autóm, így az övével indultam és nyertem. Teljesen más vezetni. Gondolkodtam azon, hogy megveszem és ebbe a kasztniba teszem a Soarer motorját. Grózi annyit mondott, miután vezette: "Olyan, mintha a nappaliban ülnék." :)

by RiKA
 

komment

Címkék: előre kilinccselelőre kilinccsel

A bejegyzés trackback címe:

https://kilinccselelore.blog.hu/api/trackback/id/tr174990325
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása